-
Blz. 1
Begroting 2026
-
Blz. 2
Begroting 2026
-
Blz. 3
Programma’s
-
Blz. 4
Algemeen
-
Blz. 5
Aanbieding programmabegroting 2026
-
Blz. 6
Aanbieding programmabegroting 2026
-
Blz. 7
Inleiding financieel
-
Blz. 8
Meerjarig financieel perspectief
-
Blz. 9
Basis op orde
-
Blz. 10
Ontwikkelingen investeringen
-
Blz. 11
Ontwikkelingen personeel
-
Blz. 12
Leeswijzer
-
Blz. 13
Leeswijzer
-
Blz. 14
Financieel perspectief 2026-2029
-
Blz. 15
Financieel perspectief 2026-2029
-
Blz. 16
Toelichting op hoofdlijnen
-
Blz. 17
Meerjareninvesteringsplanning 2026-2029
-
Blz. 18
Nadere toelichting op de investeringen in 2026
-
Blz. 19
Programma 1: Dienstverlening en bestuur
-
Blz. 20
Welke ontwikkelingen willen we realiseren (raadsprogramma)
-
Blz. 21
1.1 Bestuur
-
Blz. 22
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 23
Een verrassende en klantvriendelijke dienstverlening
-
Blz. 24
Inzet van de podcastserie om de inwoners meer duidelijkheid te geven waar de gemeente voor staat en wat die kan betekenen voor hen.
-
Blz. 25
Basis op orde
-
Blz. 26
Begrijpelijke taal
-
Blz. 27
Kwaliteitseisen voor de basisregistratie personen
-
Blz. 28
Meten is weten
-
Blz. 29
Vervolg invoering WMEBV
-
Blz. 30
Verbinding politiek en inwoners
-
Blz. 31
De ideeën uit het raadsprogramma samen met de raad verder uitdiepen en een aantal daarvan in de praktijk brengen
-
Blz. 32
De raad faciliteren om zijn kader stellende en controlerende rol uit te voeren
-
Blz. 33
Uitvoeren van het raadsprogramma en het college uitvoeringsprogramma zoals opgenomen in de meerjarige begroting.
-
Blz. 34
Taskforce Kleine Griffies
-
Blz. 35
1.2 Samenwerking
-
Blz. 36
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 37
Samen met inwoners, bedrijven en maatschappelijke organisaties de gemeente en de gemeenschap vormgeven.
-
Blz. 38
Participatie als vast onderdeel toevoegen aan processen en werkwijzen. Hiervoor voldoende tijd reserveren om inwoners te kunnen betrekken en de terugkoppeling naar de inwoners en andere partijen te regelen.
-
Blz. 39
Versterken sturing op samenwerking
-
Blz. 40
Acteren op nieuwe taken voor de de komende jaren.
-
Blz. 41
Anticiperen en inzicht op de ontwikkelingen in de regio door strategisch te acteren in samenwerkingen.
-
Blz. 42
Acteren op de schaalsprong die gaande is binnen de Metropoolregio Eindhoven
-
Blz. 43
1.3 Openbare orde en veiligheid
-
Blz. 44
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 45
Waardering van de openbare orde en veiligheid door de inwoners van de gemeente
-
Blz. 46
Uitvoeren Integraal Veiligheidsplan (IVP) 2023-2026
-
Blz. 47
1.4 Burgerzaken
-
Blz. 48
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 49
Inwoners kunnen hun stem uitbrengen.
-
Blz. 50
Verkiezingen
-
Blz. 51
1.5 Algemene dekkingsmiddelen
-
Blz. 52
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 53
Een financieel gezonde gemeente.
-
Blz. 54
Aanbieden van een sluitende Meerjarenbegroting
-
Blz. 55
Ratio weerstandsvermogen
-
Blz. 56
Kengetallen financiële positie
-
Blz. 57
Professionalisering
-
Blz. 58
Onderzoeken hoe we de planning & control documenten kunnen verbeteren.
-
Blz. 59
Investeringen (projecten) programma 1
-
Blz. 60
Tabel 2.0 Investeringen (projecten) en kapitaallasten
-
Blz. 61
Wat mag programma 1 kosten?
-
Blz. 62
Financiële impact
-
Blz. 63
Algemene dekkingsmiddelen
-
Blz. 64
Algemene dekkingsmiddelen
-
Blz. 65
Overhead
-
Blz. 66
Overhead
-
Blz. 67
Vennootschapsbelasting
-
Blz. 68
Vennootschapsbelasting
-
Blz. 69
Onvoorzien
-
Blz. 70
Onvoorzien
-
Blz. 71
Programma 2: Wonen, bedrijven en recreëren
-
Blz. 72
Welke ontwikkelingen willen we realiseren (raadsprogramma)
-
Blz. 73
2.1 Wonen en bouwen
-
Blz. 74
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 75
Voldoende passende woningen in alle kernen voor de autonome groei en met behoud van het dorpse karakter en centrumverbinding.
-
Blz. 76
Woningbouwstrategie in uitvoering nemen
-
Blz. 77
Beter benutten van de bestaande woningvoorraad
-
Blz. 78
Actieve(re) rol in grondverwerving.
-
Blz. 79
2.2 Openbare ruimte
-
Blz. 80
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 81
Beleid en plannen voor een goede ontsluiting voor de fiets van kernen onderling en naar omliggende gemeentes.
-
Blz. 82
Vervangen fietspaden Leenderweg tussen Heeze en Leende
-
Blz. 83
Definitieve financiering voor de regionale fietsprojecten zoals opgenomen in het KTM2 en de A67 Restbudgetten.
-
Blz. 84
Bevorderen biodiversiteit in het buitengebied
-
Blz. 85
Biodiversiteit vergroten dmv STILA en Ervenplus
-
Blz. 86
Creëren van prettige en veilige leef- en verblijfsgebieden in de centra.
-
Blz. 87
Opstellen van een centrumvisie Heeze en integraal verkeersplan om gericht te sturen en maatregelen uit te voeren
-
Blz. 88
Uitvoeren beleidsplan openbare verlichting 2024-2029 (OVL)
-
Blz. 89
Afronden voorbereidingsfase Samen mee naar de A2 en uitwerken financieringsvoorstel
-
Blz. 90
Reconstructie Ginderover/Somerenseweg binnen de bebouwde kom.
-
Blz. 91
Aansluiting Somerenseweg - Industrieweg.
-
Blz. 92
Verbinding Randweg - Poortmannen.
-
Blz. 93
Meer richten op vervoer per fiets en openbaar vervoer.
-
Blz. 94
Nader uitwerken van de doortraproute Weert-Eindhoven en de daaraan gekoppelde voedende fietsroutes waaronder de fietsroute Heeze- Aalst.
-
Blz. 95
Verbeteren bereikbaarheid Brainportregio.
-
Blz. 96
Invulling geven aan diverse regionale projecten
-
Blz. 97
Verkeersveiligheid vergroten en verkeershinder beperken.
-
Blz. 98
Aanleggen wegversmallingen Geldropseweg, afgewaardeerd naar 30 km/h.
-
Blz. 99
Uniforme inrichting schoolzones
-
Blz. 100
2.3 Ruimtelijke ordening
-
Blz. 101
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 102
Een duurzamer en vitaler buitengebied op het gebied van voedselproductie, klimaatadaptatie, opwek energie, biodiversiteit en economie.
-
Blz. 103
Het borgen van de gebiedsvisie Paaldijk-Renheide binnen de samenwerking GGA Grenscorridor Oost
-
Blz. 104
Deelnemen aan de GGA Strabrechtse Heide en het gebiedsproces deelstroomgebied Sterkselsche Aa
-
Blz. 105
We houden regie op de ontwikkeling van Hazenhurk in samenwerking met Ruimte voor Ruimte
-
Blz. 106
Samen met provincie en Rijksoverheid agrariërs faciliteren waar mogelijk om zo de keuze voor verduurzaamde landbouw te stimuleren.
-
Blz. 107
Uitwerken Basis Ontwerp verkabelen Nieuwe Hoeve
-
Blz. 108
2.4 Milieu
-
Blz. 109
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 110
Bodemtaken
-
Blz. 111
Uitvoering wettelijke bodemtaken door omgevingsdienst
-
Blz. 112
Het tegengaan en beperken van het veranderen van het klimaat en het beperken van de gevolgen van het veranderen van het klimaat voor de leefomgeving.
-
Blz. 113
Bewustwording duurzaamheid bij inwoners en ondernemers
-
Blz. 114
We werken aan de energietransitie en stellen een warmteprogramma op
-
Blz. 115
Biodiversiteit krijgt een nadrukkelijke plek in ontwikkelingen
-
Blz. 116
2.5 Afval / Grondstoffen
-
Blz. 117
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 118
Beperking restafval tot 5% van de totale afvalstroom (cf. regionale afspraken).
-
Blz. 119
Continueren van dienstverlening en service voor inwoners
-
Blz. 120
Materialentransitie / circulaire economie
-
Blz. 121
2.6 Water
-
Blz. 122
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 123
Aanpak risicoplekken wateroverlast
-
Blz. 124
De top 5 wateroverlast- locaties oplossen voor 2030.
-
Blz. 125
Doelmatig en efficiënt beheren van het rioolsysteem voor afvalwater en zorgen voor de inzameling en verwerking van hemelwater. Het beheren en onderhouden van de gemeentelijke sloten en beheer van het grondwater.
-
Blz. 126
Uitvoeren van het Plan Stedelijk Water (PSW) 2023-2027.
-
Blz. 127
2.7 Economische zaken
-
Blz. 128
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 129
Behouden en uitbreiden van de levendigheid in de centra.
-
Blz. 130
Vaststellen welke hoofdfunctie onze centra moeten vervullen
-
Blz. 131
Faciliteren van voldoende winkel- en horeca-aanbod.
-
Blz. 132
Economische groei en vitaliteit in de gemeente bevorderen
-
Blz. 133
Project bezoekersgegevens centrum Heeze
-
Blz. 134
Bevorderen en structureren van de samenwerking tussen bedrijven en bedrijven en de gemeente.
-
Blz. 135
Faciliteren en uitbreiden van midden- en kleinbedrijf (MKB).
-
Blz. 136
Wij maken profielkeuzes voor onze bedrijventerreinen
-
Blz. 137
Bedrijfsverzamelgebouwen faciliteren wij mits op de juiste plaats en passend in beleid en regionale afspraken.
-
Blz. 138
Versterken economische kracht in het landelijk gebied.
-
Blz. 139
2.8 Recreatie en toerisme
-
Blz. 140
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 141
Een sterke toeristisch recreatieve sector die aansluit bij het groene karakter van onze gemeente en daarmee bijdraagt aan een aantrekkelijk woon- en werkklimaat.
-
Blz. 142
Het aanleggen van een vlonderpad in de Bulders en het realiseren van een nieuwe fietsverbinding tussen bestaande fietsstructuur tussen Someren en Sterksel die het natuurgebied ontsluit.
-
Blz. 143
De samenwerking met Recreatief Heeze-Leende wordt verder doorontwikkeld
-
Blz. 144
In de samenwerking Natuurgrenspark De Groote Heide wordt onderzocht hoe we invulling kunnen geven aan het drinkwaterlandschap
-
Blz. 145
Investeringen (projecten) programma 2
-
Blz. 146
Tabel 3.0 Investeringen (projecten) en kapitaallasten
-
Blz. 147
Wat mag programma 2 kosten?
-
Blz. 148
Financiële impact
-
Blz. 149
Programma 3: Samen leven en participeren
-
Blz. 150
Welke ontwikkelingen willen we realiseren (raadsprogramma)
-
Blz. 151
3.1 Onderwijs
-
Blz. 152
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 153
Als gemeente betekenisvol zijn voor het onderwijs, passend bij de rol van de gemeente.
-
Blz. 154
Uitvoeren van de Lokaal Educatieve Agenda 2024-2027
-
Blz. 155
Vanuit het onderwijsachterstandenbeleid, anderstalige leerlingen extra kansen bieden door middel van aanvullende (taal)ondersteuning op scholen
-
Blz. 156
Combinatiefunctionarissen breed inzetten in de samenleving.
-
Blz. 157
In 2026 continueren we de inzet van de cultuurcoach en beweegcoach
-
Blz. 158
Digitale vaardigheden ouderen/ volwassenen versterken zodat iedereen mee kan blijven doen in de samenleving. En laaggeletterde inwoners ondersteunen zodat zij mee kunnen doen in de samenleving.
-
Blz. 159
Stimuleren en (mede) mogelijk maken dat diverse lokale organisaties waaronder de KBO, trainingen digitale vaardigheid aanbieden.
-
Blz. 160
Aanbieden van volwasseneducatie voor inwoners
-
Blz. 161
Inwoners blijven zich een leven lang ontwikkelen.
-
Blz. 162
Aanbieden van volwasseneducatie voor inwoners die niet inburgering plichtig zijn
-
Blz. 163
Ondersteunen en stimuleren van een leven lang leren van doelgroepen waar de gemeente een rol heeft.
-
Blz. 164
Verduurzaming onderwijsaccommodaties.
-
Blz. 165
Toekomstbestendige huisvesting Dirk Hezius
-
Blz. 166
Op basis van het accommodatiebeleid komen tot een uitvoeringsprogramma voor het Integrale Huisvesting Plan Onderwijs, Opvang en Zorg.
-
Blz. 167
Voorkomen van voortijdig schoolverlaters (vsv) en het bieden van een kansrijke start.
-
Blz. 168
Uitvoering geven aan het regionaal uitvoeringsprogramma Voortijdig School Verlaters (vsv)
-
Blz. 169
3.2 Jeugd
-
Blz. 170
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 171
Inzetten op versterken mentale gezondheid van jongeren.
-
Blz. 172
Herijking speeltuinenbeleid
-
Blz. 173
Starten meerjarencampagne 'doorbreken taboes mentale gezondheid ' onder jongeren
-
Blz. 174
Toegankelijke zorg voor inwoners.
-
Blz. 175
Uitvoering geven aan het meerjarenplan 2026 - 2028 Samen voor Jeugd
-
Blz. 176
Vanuit het netwerk Opgroeikracht trainingen en ouderbijeenkomsten organiseren met betrekking tot opvoeden en opgroeien
-
Blz. 177
Verkennen mogelijkheden tot implementatie JIM
-
Blz. 178
3.3 Maatschappelijke ondersteuning
-
Blz. 179
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 180
Digitale vaardigheden van inwoners versterken, zodat isolatie en een digitale tweedeling wordt voorkomen.
-
Blz. 181
Digitale vaardigheden van ouderen/volwassenen versterken zodat iedereen mee kan blijven doen in de samenleving. Zie thema onderwijs.
-
Blz. 182
Het voorkomen en verminderen van eenzaamheidsproblematiek.
-
Blz. 183
Samen met inwoners uit alle kernen en maatschappelijke partners ontwikkelen we initiatieven die de nadruk leggen op ontmoeting in plaats van eenzaamheid.
-
Blz. 184
Iedereen kan (blijven) meedoen.
-
Blz. 185
Van Bewustwording naar Beleid: Inclusie in Actie
-
Blz. 186
Versterken van de mentale en fysieke gezondheid van inwoners, via passende preventieve interventies in samenwerking met maatschappelijke organisaties:
-
Blz. 187
Uitvoering van pilot(s) samenlevingsopbouw
-
Blz. 188
Inrichten van de Ketenaanpak Valpreventie voor ouderen van 65 jaar en ouder met een valrisico.
-
Blz. 189
Uitvoeren van het uitvoeringsplan Woonzorgvisie 2024 - 2028
-
Blz. 190
Toegankelijke zorg voor inwoners.
-
Blz. 191
Thuis in de Samenleving, de beweging van beschermd wonen naar beschermd thuis
-
Blz. 192
Waardering en positionering van mantelzorgers.
-
Blz. 193
Uitvoeren van de aanbevelingen uit de adviesnotitie Mantelzorg
-
Blz. 194
3.4 Gezondheid
-
Blz. 195
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 196
Bevorderen en stimuleren van een gezonde leefstijl.
-
Blz. 197
Pilot Fitcoins
-
Blz. 198
Versterken van de inzet binnen het onderwijs op het hebben van een gezonde leefstijl van kinderen (voldoende beweging, gezonde voeding).
-
Blz. 199
Stimuleren van motorische ontwikkeling onder basisschoolkinderen.
-
Blz. 200
Uitvoeren meerjaren campagne denormalisatie middelengebruik
-
Blz. 201
3.5 Participatie
-
Blz. 202
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 203
Bestaanszekerheid voor iedereen.
-
Blz. 204
Inkomensondersteuning; er is (tijdelijk) ondersteuning voor inwoners die het nodig hebben.
-
Blz. 205
Geldzorgen; inwoners welke terecht (dreigen) te komen in schuldenproblematiek krijgen ondersteuning.
-
Blz. 206
Minimabeleid; voor inwoners verzachten, verminderen en voorkomen wij armoede door uitvoering van het vastgestelde minimabeleid.
-
Blz. 207
Participatiewet in balans; de afdeling Werk en Inkomen geeft uitvoering aan de wetswijziging ‘’Participatiewet in balans’’.
-
Blz. 208
Een inclusieve arbeidsmarkt: iedereen doet mee, naar eigen kracht en kunnen. Eenieder werkt (naar vermogen) en heeft de nodige middelen van bestaan.
-
Blz. 209
Re-integratie; waar mogelijk bieden wij hulp aan via trajecten gericht op arbeid of maatschappelijke participatie.
-
Blz. 210
Iedere nieuwkomer een goede basis bieden zodat er een onafhankelijk toekomstperspectief is.
-
Blz. 211
Inburgering; nieuwkomers die inburgeren in onze gemeente doen mee in de samenleving.
-
Blz. 212
Opvang ontheemden
-
Blz. 213
3.6 Dorpshuizen
-
Blz. 214
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 215
Versterken van ontmoeting, met dorpshuizen en de bibliotheek als spil en ruimte voor en faciliteren van eigen initiatieven van inwoners.
-
Blz. 216
Concretiseren ondernemingsplannen en realiseren van een toekomstbestendige exploitatie, waarbinnen maatschappelijke meerwaarde en kosten in balans zijn.
-
Blz. 217
3.7 Sport
-
Blz. 218
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 219
Borgen/uitbreiden van faciliteiten in de kernen waar jong en oud kunnen bewegen (gezonde leefstijl) en elkaar kunnen ontmoeten.
-
Blz. 220
Sportaccommodatie voor de hockey- en de voetbalvereniging in Heeze
-
Blz. 221
Nieuwe website & ondersteuningsloket realiseren
-
Blz. 222
Kennismakingsprogramma lokale sport- en beweegaanbod
-
Blz. 223
3.8 Cultuur
-
Blz. 224
Wat willen we bereiken?
-
Blz. 225
Versterken van samenhang, uitstraling en behoud van cultuurhistorische elementen, beeldbepalende objecten en waardevolle dorpsgezichten.
-
Blz. 226
Waardering en bescherming cultuurhistorisch waardevolle objecten
-
Blz. 227
Opstellen uitvoeringsplan Erfgoed
-
Blz. 228
Investeringen (projecten) programma 3
-
Blz. 229
Tabel 4.0 Investeringen (projecten) en kapitaallasten
-
Blz. 230
Wat mag programma 3 kosten?
-
Blz. 231
Financiele impact
-
Blz. 232
Paragrafen
-
Blz. 233
Paragraaf lokale heffingen
-
Blz. 234
Algemeen
-
Blz. 235
Uitgangspunten (beleid)
-
Blz. 236
Opbrengstenraming belastingen en heffingen
-
Blz. 237
Onroerendezaakbelasting (OZB)
-
Blz. 238
Afvalstoffenheffing en reinigingsrechten
-
Blz. 239
Rioolheffing
-
Blz. 240
Leges
-
Blz. 241
Lijkbezorgingsrechten
-
Blz. 242
Toeristenbelasting
-
Blz. 243
Overzicht lastendruk
-
Blz. 244
Kwijtscheldingsbeleid
-
Blz. 245
Paragraaf weerstandsvermogen en risicobeheersing
-
Blz. 246
Algemeen
-
Blz. 247
Uitgangspunten (beleid)
-
Blz. 248
Risico's
-
Blz. 249
Overzicht geïnventariseerde en gekwantificeerde risico's
-
Blz. 250
Toelichting op de geïnventariseerde risico's
-
Blz. 251
Weerstandscapaciteit
-
Blz. 252
Toelichting op de weerstandscapaciteit
-
Blz. 253
Weerstandsvermogen
-
Blz. 254
Financiële kengetallen
-
Blz. 255
Financiële positie
-
Blz. 256
Paragraaf onderhoud kapitaalgoederen
-
Blz. 257
Algemeen
-
Blz. 258
Wegen
-
Blz. 259
Civiele kunstwerken (bruggen)
-
Blz. 260
Openbare verlichting
-
Blz. 261
Riolering
-
Blz. 262
Openbaar groen
-
Blz. 263
Bos en natuurterreinen
-
Blz. 264
Speelterreinen
-
Blz. 265
Gemeentelijke gebouwen
-
Blz. 266
Paragraaf financiering
-
Blz. 267
Algemeen
-
Blz. 268
Renteontwikkelingen
-
Blz. 269
Schatkistbankieren
-
Blz. 270
Kasgeldlimiet
-
Blz. 271
Renterisiconorm
-
Blz. 272
Renteberekening
-
Blz. 273
EMU-saldo
-
Blz. 274
Paragraaf bedrijfsvoering
-
Blz. 275
Algemeen
-
Blz. 276
Organisatieontwikkeling gemeente Heeze-Leende
-
Blz. 277
Personeel
-
Blz. 278
Organisatieontwikkeling A2 samenwerking
-
Blz. 279
Informatiebeveiliging
-
Blz. 280
Paragraaf verbonden partijen
-
Blz. 281
Algemeen
-
Blz. 282
Totaal financiële bijdragen aan verbonden partijen
-
Blz. 283
Samenwerkingsverband A2 gemeenten
-
Blz. 284
Metropoolregio Eindhoven (MRE)
-
Blz. 285
Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant (ODZOB)
-
Blz. 286
Gemeenschappelijke Regeling Reiniging Blink
-
Blz. 287
Gemeenschappelijke Gezondheidsdienst Brabant-Zuidoost (GGD)
-
Blz. 288
Veiligheidsregio Brabant-Zuidoost (VRBZO)
-
Blz. 289
Ergon - Werkvoorzieningsschap Regio Eindhoven (GRWRE)
-
Blz. 290
Vennootschappen en coöperaties
-
Blz. 291
Stichtingen en verenigingen
-
Blz. 292
Paragraaf grondbeleid
-
Blz. 293
Algemeen
-
Blz. 294
Uitgangspunten/parameters voor bouwgrondexploitaties in eigen beheer
-
Blz. 295
Grondprijzen
-
Blz. 296
Bouwgrondexploitaties in eigen beheer
-
Blz. 297
Woningbouwprojecten niet in eigen beheer
-
Blz. 298
Risico’s grondexploitatie
-
Blz. 299
Risico’s bij grondexploitaties in eigen beheer
-
Blz. 300
Risico’s bij grondexploitaties op basis van samenwerking
-
Blz. 301
Winstneming
-
Blz. 302
Paragraaf Wet Open Overheid (WOO)
-
Blz. 303
Paragraaf Wet Open Overheid (WOO)
-
Blz. 304
Actieve openbaarmaking
-
Blz. 305
Passieve openbaarmaking
-
Blz. 306
Verbetering informatiehuishouding
-
Blz. 307
Financiële begroting
-
Blz. 308
Recapitulatie baten en lasten
-
Blz. 309
Tabel 11.0 Saldo na bestemming
-
Blz. 310
Uitgangspunten
-
Blz. 311
Uitgangspunten
-
Blz. 312
Overzicht incidentele baten en lasten
-
Blz. 313
Overzicht incidentele baten en lasten
-
Blz. 314
Overzicht structurele mutaties reserves
-
Blz. 315
Overzicht structurele mutaties reserves
-
Blz. 316
Overzicht en toelichting reserves
-
Blz. 317
Tabel 11.5 Reserves (2026 & 2027)
-
Blz. 318
Tabel 11.5 Reserves (2028 & 2029)
-
Blz. 319
Toelichting reserves
-
Blz. 320
Overzicht en toelichting voorzieningen
-
Blz. 321
Tabel 11.6 Voorzieningen
-
Blz. 322
Nadere toelichting op de voorzieningen
-
Blz. 323
Geprognosticeerde balans
-
Blz. 324
Geprognosticeerde balans
-
Blz. 325
Bijlagen
-
Blz. 326
Onderliggende cijfers financiële kengetallen
-
Blz. 327
Tabel 12.0 Onderliggende cijfers financiële kengetallen
-
Blz. 328
Beleidsindicatoren
-
Blz. 329
Beleidsindicatoren
-
Blz. 330
Specificatie baten en lasten per taakveld 2026-2029
-
Blz. 331
Specificatie baten en lasten per taakveld 2026-2029
-
Zoeken
-
Publicatie bijlagen
-
Contact
-
PrivacyStatement
-
Sitemap